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xxZehar-lerroa 13

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Zehar-lerroa (13)
En cada peso centrífugo suele haber tres muelles helicoidales (figura 8.8), de los cuales dos son de regulación final y uno de ralentí. Hiru malguki helikoidal (8.8 irudia) egon ohi dira pisu zentrifugo bakoitzean; haietatik, bi azken erregulaziokoak izaten dira, eta hirugarrena, erralentikoa.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Las palancas acodadas transforman el movimiento radial de los pesos centrífugos en movimientos axiales del perno de mando. Palanka ukondotuek aginte-buloiaren mugimendu axial bihurtzen dute pisu zentrifugoen mugimendu erradiala.

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Peso centrífugo para el regulador de máxima-mínima. Maximoko-minimoko erreguladorerako pisu zentrifugoa.

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Una vez arrancado el motor y con la palanca de mando en posición de ralentí, la varilla retrocede hasta donde ordene el regulador, ya que los pesos centrífugos de este ya están actuando sobre los muelles de ralentí. Motorra abiarazi eta aginte-palanka erralenti-posizioan dela, erreguladoreak agintzen duen punturaino egiten du atzera hagaxkak, erreguladorearen pisu zentrifugoak ari baitira jada erralentiaren malgukiei eragiten.

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En el caso del regulador descrito, este dispositivo se encuentra en los pesos centrífugos (figura 8.12) entre el platillo del muelle interior (1) y los muelles de regulación final (2). Deskribatu dugun erreguladorean, pisu zentrifugoetan (8.12 irudia) dago gailu hori, barneko malgukiaren platertxoaren (1) eta azken erregulazioko malgukien (2) artean.

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Está formado por unos pesos centrífugos, un manguito regulador, un juego de palancas y los muelles correspondientes (figura 8.38). Osagaiak: pisu zentrifugo batzuk, erregulazio-zorro bat, palanka-sorta bat eta dagozkion malgukiak (8.38 irudia).

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Según la velocidad de rotación, los pesos centrífugos (1) (figura 8.39) se separan más o menos empujando al manguito regulador (2) sobre la palanca de arranque y la palanca de sujeción (4), las cuales se mantienen contra él gracias al muelle de regulación (5). Biraketa-abiaduraren arabera, pisu zentrifugoak (1) (8.39 irudia) gehiago edo gutxiago aldentzen dira, erregulazio-zorroa (2) abio-palankaren eta euste-palankaren (4) kontra bultzatuz —erregulazio-malgukiak (5) eusten die erregulazio-zorroaren kontra bi palanka horiei—.

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Con el giro del motor, los pesos centrífugos se abren y empujan al manguito regulador contra la palanca de arranque, venciendo al muelle de lámina (8), lo que acarrea un movimiento de la corredera hacia mínimo caudal. Motorra biratzean, ireki egiten dira pisu zentrifugoak eta abio-palankaren kontra bultza eginda erregulazio-zorroari, menderatu egiten dute xafla-malgukia (8); hori dela eta, emari minimorantz mugitzen da gidari-balbula.

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A medida que aumenta el régimen, los pesos centrífugos desplazan al manguito regulador hacia la derecha. Erregimena handitu ahala, eskuinerantz higiarazten dute erregulazio-zorroa pisu zentrifugoek.

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Tanto el desplazamiento de los pesos centrífugos, a través del manguito deslizante (4), como el accionamiento de la palanca del acelerador (5), mediante el muelle principal (6), inciden sobre el brazo regulador (7). Bai pisu zentrifugoen higidurak —zorro lerrakorretik (4)—, bai azeleragailuko palankaren (5) eragintzak —malguki nagusiaren bidez (6)— eragina dute erregulazio-besoan (7).

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